I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday 28 September 2011

Maka aku redha...

Ya Allah seandainya dgn ujianMu ini membuatku lebih dekat padaMu..
Maka Aku redha…

Ya Allah seandainya dgn ujianMu ini dapat menghapuskan dosa – dosaku yg silam..
Maka aku redha..

Ya Allah seandainya dgn ujianMu ini telah Engkau persiapkan yg lebih baik untukku di akhirat kelak…
Maka aku redha

Ya Allah seandainya dgn ujianmu ini dapat mensucikan diriku dr zuhud dunia…
Maka aku redha

Ya Allah seandainya dgn ujianmu ini Engkau telah sembunyikan hikmah yang besar.. & memberikan lebih baik untukku..
Maka aku redha..

Engkaulah Yg Maha Pengasih Lg Maha Penyayang..tiada yg lebih mengerti kepahitanku melainkan Engkau..sesungguhnya..kepadaMu jualah hambaMu ini berserah segala urusan..Engkau yg Maha Mengabulkan..amin



Seandainya Allah menarik segala nikmat dunia yang kita miliki, kita masih perlu bersyukur dengan nikmat nafas yang dikurniakan untuk kita terus hidup dan nikmat Islam sebagai pegangan agama. Kerana selagi hidup, kita masih mampu untuk kembali bangkit dari kedaifan dan kejahilan lampau...


No comments:

Post a Comment